Aku memang pantang kalau macam ni. Suka-suka hati memijak kepala orang. Tak perduli orang tengah buat  kerja atau tengah melepak-lepak. Nak pulak kalau depan-depan kastemer’ dengan selamba jer engkau lepak kat atas meja casher, dan kadang-kadang kat riba aku. Tapi yang aku paling bengangnya ialah engkau dengan selamber jer meletakkan kaki engkau diatas kepala aku. Apa punya biadab dan kurang hajar engkau ini?!!!

Harrrr!!!! Apa engkau tidak pernah sekolah? Dan mak bapak engkau tak hajar engkau? Atau mak bapak engkau pun bangsat macam ni juga perangainya?!! Aku rasa macamtur laa kot.

Kalau dengan dak negro tak per laa kau buat macam tur, sebab diorang tak rasa apa-apa pun, mungkin diorang dah biasa kau pijak-pijak kepala diorang macam tu agaknya. Tapi dengan aku tak boleh la, ensel pintu betullah. Disebabkan sikap biadab engkau tu, aku selalu jer kena perli dengan kastemer aku. Macam-macam diorang cakap kat aku. Yang aku tak tahan tur bila diorang bisik-bisik sama-sama diorang. Diorang cakap aku tak mandi ker haper gamaknyer. Celaka betul engkau ni.

Yang aku peliknyer engkau masuk dari mana entah. Sedar-sedar kau dah ada jer kat dalam. Bukan ker cc ni ekon, cermin tutup semer. Heran betul aku. Tapi yang pastinyer engkaulah benda yang paling aku bengang dalam dunia nih.

Hilang sabar sungguh aku bila engkau menganjing-nganjing depan aku, dan tetiba engkau hinggap atas hidung aku……harrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Bangsat betul ini. Aku memang tak suka dengan lalat. Tapi aku rasa binatang ni ada self educated la. Sebab bila aku bawak botol redset yg warna merah tur. Semua ilang entah kemana. Agaknya dia tau benda tur racun, dan boleh buat dia mati. Dan hari ni aku beli shieldtox pulak. Hah..dengan selamber jer lagi engkau lending kat depan aku yerr..? memang sah engkau tak kenal botol warna biru nih. Engkau ingatkan minyak wangikann.. emmm nakkk  HAMBEKKKKK koRRR!!! Kojol kat situ.