Rasa-rasanya aku antara orang yang terakhirlah gamoknyer yang post artikel hari raya nih.  Sebenarnya ini pun bukanlah artikel raya melainkan cuma gambar2 raya jer.
 Ni Gambar keluarga sebelah mertua aku. 
  1. Tengku Osman (Beras aku 'pakteh', laki makteh) 
  2. Aku (wirajiwa)
  3. Seri Puteri Indera Wasih (Anak aku yg bongsu)
  4. Mohd Amir Firdaus (Anak aku no 3)
  5. Nur Amalina (Anak aku yg kedua)
  6. Nurashikin (anak sulung aku)
  7. Moha Zamri (Adik ipar aku 'uncle')
  8. Nur Balqis ( Anak aku no 5)
  9. Nur Diyana (Isteri tersayang aku)
  10. Tengku Zaharah binti Tengku Hitam (Mak Mertua aku)
  11. Noor Mala (Adik ipar aku 'makteh')
  12. Mohammad Hakimi alias Seri Indera Putera (Anak aku no 6)
  13. Untie (Isteri 'uncle, adeh..aku tak tau laa nama Beras aku yang ni)
  14. Tengku Iskandar(Anak 'Makteh' sulong)
  15. Tengku Anis Ayuni (Anak 'Makteh' yg no 3)
  16. Mohd Zakuan (Anak 'uncle' yg sulong)
  17. Atirah (Anak 'uncle' yg no2)
  18. Errr... (Anak 'uncle' yg no3, aku tak ingat nama dia, adeh)
  19. Nur Aqilah ('kakak' anak aku yang no 4)
  20. Tengku Ani Awani (Anak 'makteh'yg kedua)
 Ini Pulak Gambar Raya Kerabat Diraja Seri Naga


  1. Adi Nor ('Dee' Adik aku no2)
  2. Yanie (adik ipar aku isteri 'Dee')
  3. Nur Diyana(Isteri aku)
  4. Seri Puteri Indera Wasih (Anak aku yang bongsu)
  5. Nurain ('acik' adik aku yg no7)
  6. Nur Amalina (anak aku yg no2)
  7. Murni (adik ipar aku isteri 'ngoh')
  8. Damia Farisha (anak 'ngoh' satu2nyer)
  9. Shamsul Nizam ('ngoh' adik aku yang no2)
  10. Aku (wirajiwa)
  11. Rosnita ('andak' adik aku no 5)
  12. Suraini (Adik aku yang buncu)
  13. Rabiah (Emak aku yang tersayang)
  14. Faris ( anak 'dee' yang kedua)
  15. Mohammad Hakimi alias Seri indera Putera (anak aku yang ke 6)
  16. Jaffar ('tenno gelap' Abah aku la tur)
  17. Mohd Amir Firdaus(anak aku no 3)
  18. Nur Addeyla ('tang' adik aku no6)
  19. Nur Aqilah (anak aku yg ke 4)
  20. Nurashikin (anak aku yang sulung)
  21. Nur Balqis (anak aku yang kelima)
  22. Danis (anak 'dee' yang sulung)
Wira Tempur, wira Tempur dalam Kerabat Diraja Seri Naga
 Puteri-puteri dan permaisuri Penyeri Keluarga Kami

Keluarga kecil dalam Kerabat kami
Dibawah Gambar keluarga kecil aku (hiskk...tak laa kecil jugak sebenarnya, hehehe)
 Keluarga Kecil Ngoh
 Keluarga Kecil Dee
 
Dan last sekali bonus untuk hari Raya pertama. Birthday Damia anak ngoh.