Dulu kecoh pasal wasiat palsu WASIAT PALSU SYEKH AHMAD boleh baca entri tur kat SINI. Sekali keluar fatwa yang mengatakan wasiat tersebut adalah dusta.


Sekarang dah kecoh pulak pasal nota yang memberi peringatan tentang kedatangan khiamat dalam bahasa cina dalam mulut seorang baby cina.


Apakah umat Islam lewat ini tidak mempercayai(yakin) kepada Al-Quran yg diturunkan 1400 tahun yg lalu dah gamaknya? (dah cerita lama sudah pasal khiamat ni)


Dan dalam beratus-ratus ribu hadits, dan berpuluh ribu yg dishahihkan oleh Ulama hadits ada beratus-ratus mengenai khiamat telah hampir. Tanda-tandanya. (dah cerita lama sudah pasal khiamat ni) Adakah tidak cukup untuk memberi kesedaran dan keinsafan kepada kita yang dunia ini sementara dan akhirat itu kekal abadi. Dan kedatangan hari tersebut tidak boleh diragukan lagi.


APA KITA PERLU DIDATANGKAN OLEH ALLAH SECEBIS NOTA PULA? KALIAN FIKIR 'MUHAMMAD SAW.' ITU DULU TIDAK HABIS BUAT KERJAKAH? ATAU KERASULAN'DAKWAH' BAGINDA ITU TIDAK SEMPURNA? SEHINGGA PERLU DISEMPURNAKAN OLEH SEORANG BABY CINA DAN SEORANG DOKTOR CINA?


Dan mengaitkan kejadian nota dalam mulut baby ni, teringin aku nak menyentuh perihal umat yang sangat obses dengan fenomena-fenomena yang sedikit ganjil, contohnya, terukir nama Allah pada awan, nama Allah pada badan ikan, nama Allah pada telinga kambing biri-biri. Kata mereka, "LIHAT INILAH BUKTI KEBESARAN ALLAH"


Tidakkah kita merasa malu dengan tahap keimanan kita kepada Allah? Standart’ iman kulit ikan dan telinga kambing biri-biri je ker? Adakah kita ini seperti umat Nabi Musa as. ? Yang masih menuntut bukti jasmaniah untuk menambah keyakinan kita kepada Allah? Aneh umat Islam yang mengaku beriman kepada Al-Quran dan keRasulan Muhammad SAW pada akhir zaman ini.


Dan kini, Allah perlu hantarkan kepada manusia secebis nota untuk mengingatkan manusia tentang kedatangan khiamat.?  Adakah kalian menyangka Al-Quran yang DIA turunkan dahulu tidak cukup peringatan tentang kedatangan hari tersebut, lalu Allah perlu menghantar secebis NOTA pula? Adakah kita meletakkan Al-Quran itu tidak ‘lengkap’? Atau kamu semua ini sudah hilang kewarasan akal?! LU PIKIR LAA SENDIRI.