Aku adalah terbaca sat2 nih tadi satu artikel kt satu blogs' nih. Takyahlah aku tulis alamat rumah ngan no ic dia kat sini. Aku rasa tak perlulah. Yang penting kat sini aku terpanggil nak menuilis pasal topik ni. lelaki atau perempuan yang tak pernah cukup. Lelaki ke perempuan? Aku pasti semua orang pernah terbaca artikel2 yang menyentuh pasal lelaki yang tak pernah cukup. Mainpoint dia lelaki yang tak pernah cukup dengan sorang perempuan.

 Aku bukan nak kondem' sapa2 punya pendapat kat sini. Dan aku pun bukan nak bela mana2 lelaki pun. Cuma aku rasa lelaki atau perempuan yang tak pernah cukup? Alahh.. lelaki atau perempuan sama jer bagi aku. Tak adillah kalau nak cakap lelaki jer huduh perangai macam tu. Cuma lelaki ni bila dia  makan 'tak malu bercakap kuat2 sambil makan' sedangkan perempuan ni dia malu la sikit. Jadinya orang 'tak tahu pun yang dia tengah makan' hehehe... tau2 'dah kenyang jer'.

Hehehe... aku tau ramai perempuan yang akan marah dengan tulisan aku ni . Tapi itulah hakikatnya, lelaki atau perempuan tu sama jer sebenarnya. Cuma nampak lebihnya pada lelaki tu sebab diorang nih ada yang kawin sampai 4. Tur jer... kalau pompuan pun boleh gitu, aku rasa soal lelaki tak pernah cukup ni tak timbul. Betul tak?

Sebenarnya kat sini aku bukan nak tunding jari ke muka sapa2 pun. Semua orang ada pandangan dia sendiri. Tapi bagi akulah. Perempuan nih cam kucing friskis'. Walaupun kita tau adakalanya kita akan kena 'geget'  atau kena cakar dengan dia, kita tetap nak juga belai dia, sayunkk dia, getek' peyut' dia. Heh heh. Itulah pandangan aku tentang perempuan. Walau seburuk mana pun diorang ni aku tetap tak sampai hati nak mengutuknya. Jauh lagi la nak menyampah2 ni. Itu yang heran sangat bagi aku tu. Orang2 perempuan ni mudah sangat pulak dia menyematkan dalam hati dia yang dia benci pada sorang2 lelaki tu kerana itu, kerana ini. Kenapa tak kita sematkan dalam hati kita lebih mudah untuk menyukai, atau menyayangi seseorang tu kerana  sifat baiknya. Walau pun hanya sedikit yang ada.

Voice: Janganlah benci aku kerana banyaknya cacat pada peribadiku. Sayanglah aku kerana kebaikan yang ada padaku....walau ianya hanya sedikit.