Tahukah korang kalau kita taip 1+2 kat google search aper dia keluar? Atau matematik moden sikit contoh 7-(33*7)/17-3/(2+3).

Sebenarnya aku pun baru tau semalam Hhehehek. Bapok la lambatnyer tau mender-mender gini. Orang lain dah bertahun2 gunakan yerk. Hihihi.. semalam sembang2 dengan Dee pasal SEO laa.. pastur terbukalah pasal kalau kita taip kira2 kat google search dia tak keluar artikel pasal kira2 tur. Sebaliknya dia keluar jawapan kira2 tur... Siap ngan jalan kor. Kampang betul cerdiknyer search engine nih. Hahahah. Kagum giler aku nih.
Cam aku bg contoh kat atas tadi lah. Kalau kor taip 1+2. Aku bayangkan akan dapat web yang ada keyword tu. Tapi rupa2nyer dia keluar lain

Tapi korang rasa tur senang sangatkan. Okeys... kita cuba yang susah sikit. Hehheehh
Macam nih 30-(77*87)/7-(90*87)-8. Agak2? Dapat tak jawapan dia?


Hui huih..kagum giler aku nih. Hehehhe... bapok JAKUNnyer.