Sekarang ni dah senang sangat nak promote Simkad Prabayar ONEXOX ni. Tak macam dulu. Kalau dulu, walau dah terpampang kat banner, alas meja, simkad dah bersusun molek atas meja pun orang datang selalu kena tanya 

  "ONEXOX ni menatang apa?".

BELI NO BARU DISINI

Sekarang bukan je dah ramai yang tahu, siap ramai yang tolong promote ngan family dan kawan-kawan diorang bawak kepada kami dealer-dealer ni untuk didaftarkan. Bila sendiri dah rasa penjimatannya, memang senang nak cerita kat orang. Barang baeekkk kenalah kongsi, betul tak? 

Tapi bukan sebab tu je sebenarnya... Maklumlah.. diorang yang tolong rekemen je pun akan dapat pasif income 6% dari setiap penggunaan topup pelanggan yang diajak. Tanpa perlu mantain belian bulanan... Tanpa had.. sampai bila-bila dapat! Tak best lagi ke macam tu? ;p~ 

Benar, Syarikat tak mengeluarkan belanja jutaan ringgit untuk iklan di TV macam telco-telco fofuler yang lain tu. Kenapa? Sebab syarikat nak bagi peluang untuk wang tersebut di agihkan kepada pengguna. Jadi sama-sama boleh jana ekonomi. Apa guna jenama ada iklan di tv, tapi kos iklan itu diserap kepada kita sebagai pengguna?


http://onexoxians.net/onetelco
UNTUK KEKALKAN NO LAMA SILA KLIK DISINI

Dengan ONEXOX, Bukan saja boleh berjimat, kita juga bantu orang untuk cipta pendapatan sampingat untuk membantu mereka. Bukankah itu satu niat yang sangat murni? Abih tu? Yang susah sangat nak support dah kenapa? Ahaks!!

Untuk mendapatkan web referral percuma daftar disini : http://onexoxians.net/onetelco

Untuk keterangan lanjut boleh terus hubungi saya ditalian dibawah. 
whatsapp/telegram : +60139885188
email : wirajiwa@gmail.com 

En. Adeysham Jaffar 
ONEXOX AUTHORIZED DEALER (DYSD21274) 
Pusat Bandar Chini, Pekan Pahang. 

Dealer ONEXOX : 
Wirajiwa Faintallah (Bandar Chini Pahang)  
Kas NgOh (Pekan Pahang)  
Adi Nor Jaffar (Nilai)  
Rose Nita (Rawang dan sekitar KL) 
Amier Onexox (Bandar Chini Pahang)  
Norliyana Ideris (Muadzam Shah Pahang)
http://onexoxians.net/onetelco