Assalamualaikum semua. Selamat tahun baru 2016 kepada semua. Diharap kita semua lebih tabah dan matang didalam membuat pilihan didalam hidup. 
 
Jangan mudah berputus asa dengan setiap kegagalan yg ditempuhi didalam perjalanan menuju kejayaan. Kerana tiada kejayaan yang datang dengan mudah. Dan tiada juga kejayaan yg datang tanpa usaha.
 
Letakkanlah target didalam setiap usaha, kerana target tersebut bakal mengerakkan usaha dan meningkatkan semangat kita kearah target tersebut.
 
Bergitulah dalam perniagaan onexox ini. Target permulaan tidak perlu tinggi. Letakkan 10 org sahaja dahulu. Usaha utk dptkan target tersebut dalam bulan pertama ini. Lihat hasilnya. Dan rasailah semangat dan momentum dari kejayaan tersebut.
 
Sesungguhnya kejayaan yg kelihatan kecil bagi org lain itu adalah kejayaan yg besar kepada kita yang berusaha kearah itu. Dan semangat yg terlahir darinya seolah-olah kita mampu menakluk semua cita-cita. 
 
Saya harap anda semua berusahalah mencapai kejayaan. Dan jangan meninggalkan org disekeliling kita. Ajaklah mereka bersama2 berjuang menuju kearah kejayaan tersebut.
 
Perniagaan onexox ini adalah perniagan yang paling minimum risikonya. Tetapi sangat tinggi potensi untuk menjadikan satu sokongan ekonomi yang kukuh.
 
Saya harap anda semua tidak bertangguh dan berfikir 2 kali untuk berjuang berasama-sama saya didalam menuju kejayaan bersama.
 
Kepada yg dah ada sd atau dealer dibawahnya. Sentiasa ada hubungan. Tetapkan paling tidak, 1 hari satu sms kepadanya. Kongsi bersama semangat anda. Kerana anda tidak tahu masa bila anda pula memerlukan semangat mereka.
 
Berusahalah secara berkumpulan, kerana semua kesulitan akan dirasakan ringan.
 
Ingatlah. Pengorbanan kita kepada sahabat perjuangan yg lain menarik pertolongan Allah. Setiap kebaikan yg kita hulurkan kepada manusia lain Allah akan membalas semula kebaikan tersebut dengan 10kali ganda kebaikan yg lain.
 
Ini tidak terkecuali kepada org Islam atau bukan Islam. Allah tetap memberi balasan yg baik kepada sesiapa saja yang berbuat baik.
 
Jangan kedekut untuk berkongsi rezeki yg kita dapat. Tidak pernah ada istilah rugi didalam melakukan kebaikan sesama manusia.
 
Jadikanlah tahun baru ini satu titik permulaan pemikiran yang baru dalam diri kita.
 
Semoga semua sukses.
 
Jadi manusia yang hebat bermakna menjadi manusia yang paling banyak menafaat kepada manusia lain.
 
Untuk mendapatkan web referral percuma daftar disini : http://onexoxians.net/onetelco Untuk keterangan lanjut boleh terus hubungi saya ditalian dibawah. 
whatsapp/telegram : +60139885188 
 email : wirajiwa@gmail.com 
 
En. Adeysham Jaffar 
ONEXOX AUTHORIZED DEALER (DYSD21274) 
Pusat Bandar Chini, Pekan Pahang. 
 
Dealer ONEXOX : 
Wirajiwa Faintallah (Bandar Chini Pahang)  
Kas NgOh (Pekan Pahang)  
Adi Nor Jaffar (Nilai)  
Rose Nita (Rawang dan sekitar KL) 
Amier Onexox (Bandar Chini Pahang)  
Norliyana Ideris (Muadzam Shah Pahang)