Alhamdulillah, program yang dianjurkan oleh Bumicyber pada 18hb 12 baru-baru ini, berjalan dengan sangat memberansangkan. Terima kasih kepada semua yang hadir. Sebenarnya penganjuran kami sangat terburu-buru. Mungkin kita mendapat sedikit pengalaman dalam punsingan yang pertama ini.
Setinggi-tinggi penghargaan kepada para hadirin. Saudara mara yang sudi hadir, sahabat handai. Kerana sudi melapangkan masa untuk hadir beramah mesra. Dan ada dikalangan mereka yang hanya dikenali melalui talian-talian maya. Kesudian kalian sangat kami pandang tinggi. Dan diharap janganlah dipandang kepada ukuran majlis tersebut. Anggaplah itu adalah langkah pertama untuk pergi kepada penganjuran yang lebih berpengisian dimasa akan datang.
Juga ucapan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua yang bersungguh-sungguh mahu menghadirinya, namun oleh sebab-sebab tertentu, mereka ini tidak dapat hadir. Dan kami sangat terharu menerima panggilan telifon daripada kalian yang jauh. Ada yang dari Penang, dari Pahang dan sekitar KL, yang melahirkan kekesalan kerana tidak dapat hadir.
Dan kami menerima banyak ucapan-ucapan selamat yang dihantarkan ke YM, Email di Facebook daripada mereka-mereka yang tidak dapat hadir ini. Korang memang support.
Untuk Dota BC Team pulak. Wau!!!. You all da bes!! Kami tidak mempunyai perkataan yang sesuai untuk menggambarkan perasaan gembira, terharu saat itu. Kesanggupan korang datang dari Johor, Melaka, Sekincan, Subang Jaya, Shah Alam, Kelang dan Negeri Sembilan sangat luar biasa. Bumicyber tidak menyediakan cenderamata atau sebagainya bagi tanda penghargaan kepada semua. Tapi keikhlasan dan ikatan ini benar-benar meninggalkan kesan yang positif dalam diri kami.
Dan kami berharap, perkenalan ini bertukar kepada persahabatan yang akrab, dan persahabat itu bertukar kepada persaudaraan yang erat.
Disini juga kami ingin merakamkan setinggi-tinggi terima kasih kepada Team NR yang sudi jadi player import untuk BC Team = Team C. Dan korang sangat baik, walaupun baru dua kali join game BC Team. Tapi kemesraan itu terpapar dengan jelas. InsyaAllah dimasa akan datang. Untuk penganjuran yang lebih teratur dan berpengisian, pasti NR Team akan dialu-alukan hadir serta. Siapa tahu kita boleh anjurkan tournament diantara BC Team vs NR Team pula? Hehehehe…ada berani? :P
Dan kepada SP Team. Korang sangat sporting, fun, friendly. Dan apa yang pasti , SP Team adalah lawan yang sangat ‘mengerunkan’. Namun disebabkan oleh kekurangan yang terdapat pada pihak penganjur (Bumicyber). Jadi sukar untuk mengambil prestasi pada malam tersebut sebagai penentu kemampuan sebenar kedua-dua belah pihak. Kita akan nantikan penganjuran daripada Speedfinger CC pula pada bulan April 2011 insyaAllah. Dengan PC yg lebih power dan mencukupi. Mungkin kita boleh aturkan perlawanan yang lebih sistematik. Dan kemampuan BC Team serta SP Team boleh dinilai pada waktu tersebut.
Dan setinggi-tinggi penghargaan kepada Yanie dan Rosenita (isteri Abg Cik Eddie Bumicyber dan adik kami) Kerana bersusah payah menguruskan makanan-makanan pada malam tersebut. Kira ‘hutang’ aaa. Hehehehhe.
Dan di bawah adalah gambar-gambar pada malam tersebut. Sangat menduka citakan kerana juru foto rasmi majlis juga tidak diatur awal-awal. Kesilapan yang bakal tidak berlaku lagi akan datang. Tak ada guest book, tak ada ucapan alu-aluan dan sebagainya. insyaAllah next time semua akan diambil kira. Anggaplah ini adalah salam pengenalan daripada kami.














Dan inilah pula orang yang memberikan kometmen yang sangat tinggi untuk mempastikan makanan dan minuman pada malam tersebut.

Note: Sebenarnya kami pernah terlibat dalam penganjuran program yang lebih besar daripada malam tersebut. Tetapi sejarah yang telah lama itu membuatkan kami lupa dan tidak lagi peka kepada keperluan-keperluannya. Jadi, sebarang kekurangan yang terselit didalamnya sangat-sangatlah kami kesali. Dan  janganlah korang serik untuk kali yang akan datang hendaknya. See you all next year tournament on April, yeyy!!! Dengan kemungkinan yang sangat besar disertai oleh. BC Team, SP Team, NR Team, SP NET Team dan ADINI Team.